sobota, 19 kwietnia 2014

Easter

Cześć!!!
Dziś napiszę do Was o zbliżającej się Wielkanocy. To już jutro, dalej nie mogę w to uwierzyć. Dobrze, że jest przerwa świąteczna. Trwa ona krótko, bo od 17- 22 kwietnia. Choć to krótko to i  tak lepiej niż chodzić do szkoły. Wielkanoc to czas spokoju i powinien być spędzony w gronie rodzinnym. Dziś była Wielka Sobota i trzeba było iść ze święconką. Ja byłam w kościele z siostrą i poszłyśmy na 9.00. Moja mama do koszyka włożyła: chleb, kiełbasę, jajka, sól, pieprz i czekoladowego zająca. Ogólnie ten dzień spędziłam dobrze, bo po południu z koleżankami grałam w siatkówkę, a później niestety pokłóciłam się z koleżankami, z którymi i tak się pogodziłam. W poniedziałek jest śmigus - dyngus. Ja jestem na niego przygotowana doskonale, ponieważ mam pistolet, jajko i butelkę 5-litrową. Choć jestem dobrze przygotowana zaczynam bać się poniedziałku. W środę moja klasa jedzie na wycieczkę do Teatru Rampa, ale ja nie jadę i jestem przydzielona do klasy Va. Trochę się rozpisałam, ale nawet to dobrze, bo nie było mnie przez kilka dni i muszę jakoś to nadrobić. Teraz postaram się posty pisać regularnie, chociaż nie wiem czy to wyjdzie. Następny post będzie o świętach Wielkanocnych.      .

  
A teraz pytanie. Wybieracie się gdzieś na święta?
Blogi, które polecam: emy-emmy blogspot.com. , friiend- best blogspot.com.
P.S. Nauczyłam się robić jajka ze wstążki.
Do następnego !!!
Papa:3

3 komentarze: