niedziela, 19 października 2014

Mój telefon ?

HEJ
Dzisiaj taki nietypowy post. Po dość długiej przerwie postanowiłam się w końcu do Was odezwać. Jak u Was mija dzionek? U mnie jest okropna pogoda. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie się poprawi, ponieważ chciałabym jeszcze poczuć choć odrobinę tego ciepła, którego będzie mi brakowało przez najbliższe miesiące.
1.Ile masz gier na telefonie?
Około 19.
2.Ile masz s-msów?
Około 600.
3. Z kim najczęściej wysyłasz sms?
Julia 
4. Z kim najczęściej telefonujesz?
Emma
5.Ile masz zdj na telefonie?
822 zdj
6. Ile masz filmów?
dokładnie 50 filmów.
7. Ile razy dziennie wchodzisz na internet w telefonie?
około 9-10 razy dziennie
8. Ile masz piosenek?
Około 1000
9.Ile masz kontaktów w komórce?
33 kontakty.
10.Co najbardziej lubisz w swoim tel?
Ma 2 aparaty.
11. Twoja ulubiona piosenka w komórce? 
Live While Were Young
12.Czy używasz budzika w telefonie?
Codziennie mam go włączony
13.Czy używasz GPS w telefonie?
Nie
14.W jakiej skali oceniasz swój telefon?
90 %
15.





Czy piszesz notatki w swoim telefonie?
Nie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz