piątek, 24 stycznia 2014

Ferie+10 faktów o mnie

Hej 

 Dziś jest piątek i zaczynają się ferie. Nie jestem w szkole, bo boli mnie głowa.U mnie ferie zaczynają się dopiero 27.01, a  w innych województwach 21.01. Niektórzy narzekają, że muszą wracać do szkoły, bo tydzień temu zaczęli ferie.Ja zazdroszczę tym, co będą mieli ferie 17.02. Chociaż będą musieli chodzić przez najbliższy miesiąc. Dobra teraz koniec tematu o feriach.

  10 faktów o mnie
1.Nienawidzę pająków
2.Mam lęk wysokości
3.Lubię One Direction
4.Bardzo chcę mieć psa
5.Nienawidzę matematyki
6.Chcę wakacje
7.Nie lubię zimy
8.Chcę się przeprowadzić do innego miasta.
9.Najładniejsze wg mnie imię to Marta
10.Chcę mieć sims 4
 to ja i Diego

4 komentarze:

  1. Kasia to się nie pisze np.. Śliczny.. Czyta się posta i pisze np,.. u mnie też dużo śniegu ,ładna jesteś.. to nie pisze się jeden wyraz tylko z 2 , 3 zdania Inaczej jak będzie mało to nikt tego nie zauważy i pomyśli że się reklamujesz sie i to troche żałosne..

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki emilka za rade będę pamiętać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisz posta np o Tag o swoim ulubionym stylu muzyki.. Lub o tym , że niedługo walentynki.. Będe czasem Ci podpodawiać

    OdpowiedzUsuń