poniedziałek, 27 stycznia 2014

Walentynki+Oceny

Cześć
Już niedługo mamy Walentynki, a dokładniej 14 lutego. A tak dokładniej mam dylemat, bo nie wiem co kupić bliskim na Walentynki.A tak poza tym to przyjechała do mnie koleżanka z Białegostoku i byłyśmy wczoraj na sankach. Było super!
Teraz będzie o ocenach!
Nie mam najlepszych ocen. Staram się o pasek, ale chyba nici z tego, ponieważ na pasek nie można mieć żadnej trójki,a ja mam 2. Więc w drugim półroczu będę się bardziej uczyć i może wykonam prace na konkurs. Moja średnia to 4,09, a w tamtym roku było 4,27, a na koniec 4,36. Nasza klasa ma najniższą średnią 3,94. Zaskoczył mnie pan z historii, bo postawił mi 4.
Ps. Piszcie w komentarzach co mogę kupić bliskim na Walentynki.
Dziś bez zdjęcia,ale następny post będzie dłuższy i będzie dużo zdjęć obiecuję Wam to
KOMENTARZE SAME SIĘ NIE PISZĄ!!! 

1 komentarz:

  1. 1 Zasada być sobą.. Więc nie kopiuj mnie.. jak podaję propozycje na posta to ją wykorzystaj a nie materiał który ja już zrobiłam na swoim blogu... Np. Zużka nie pisala o tym znalazla inny temat.. Jeżeli chcesz , żeby było dużo komentarzy pod postami nie kopiuj , bądż orginalna..

    OdpowiedzUsuń