środa, 23 kwietnia 2014

10 facts about me + holiday

Hejo☺

Jak widzicie staram się pisać posty regularnie. Tytuł w przetłumaczeniu na angielski powinien być dobry, choć z angielskiego nie jestem dobra.
Faktów będzie około 10. Drugi temat to wakacje, upragnione. Na dworze zrobiło się cieplej i jakoś czas mi szybko leci. Niedawno był wrzesień i szkoła... Teraz mamy już koniec kwietnia. Pewnie odliczacie sobie dni do wakacji tak jak ja. Przyznacie sami, że mało już ich zostało.
Teraz 10 faktów o mnie 
1. Przyzwyczajam się szybko do ludzi.
2. Kocham zwierzęta.
3. Muszę mieć lustrzankę.
4. Nie lubię czytać książek.
5. Nie jestem dobra z matmy.
6. Moje marzenie to pojechać do Londynu.
7. Chcę wakacji.
8. Lubię pić kakao.
9.Lubię lody czekoladowe.
10. Lubię czekoladę z orzechami.
Niektóre pytania się powtarzają. Dzisiejszy post będzie bez zdjęć, ponieważ jestem chora. Liczę,o że zostawisz po sobie komentarz.
pa:3

2 komentarze:

  1. Piszesz ciągle te same fakty i przetłumaczyłaś na tłumaczu bo holiday to święto a wakacje to vacation. Przynajmniej tak pisze u mnie w słowniku.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w słowniku pisze holiday, a co do faktów nie mam co wymyślać

    OdpowiedzUsuń