poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Tag: Święta Wielkanocne + Alergia

Hi☻
Tematem dzisiejszego posta jest tag o świętach Wielkanocnych. Będzie on zawierał ok. 5 pytań, ponieważ nic innego nie dam rady wymyślić. W poprzednim poście pisałam, że zrobię tag o świętach i dotrzymałam słowa. Jak widzicie teraz posty ukazują się prawie codziennie i postaram się, żeby ukazywały się co 2 dni. Jest też takie przysłowie święta, święta i po świętach, w tym roku bardzo szybko dla mnie minęły. Dobra teraz tag.  
1. Gdzie spędziłaś te święta Wielkanocne?
Spędziłam je w domu.
2. Twoja ulubiona potrawa Wielkanocna?
Karkówka w sosie pomidorowym.
3. Ulubione ciasto świąteczne?
Babka świąteczna.
4. Bez jakiej potrawy nie mogłoby być świąt?
Bez babki. 
5.Oblał Cię już dziś wodą?
Tak.  
Tagu jest koniec. Teraz drugi temat to alergia. Od kilku dni mam kaszel, katar i oczy mi łzawią. Myślałam, że jestem chora, ale przypomniałam sobie, że w tamtym roku o tej samej porze miałam tak samo. Już teraz wiem, że mam alergię na pyłki traw i jakieś drzewa. Dziś będzie bez zdjęć, ponieważ wyglądam okropnie z tymi czerwonymi oczami.  
Do następnego!
Pa:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz