wtorek, 6 maja 2014

Favourite Youtuberzy

Hejka kochani !
Stęskniliście się? Ja bardzo, długo nie pisałam i tu moje wytłumaczenie, zabrakło mi pomysłów na posty. Na szczęście zastanowiłam się mocno i mamy kolejny post. Będzie on o moich Favourite Youtuberzy. Ten post staje się coraz popularniejszy na blogach i nie myślcie, że ja ściągam czy coś. Ostatnio nie miałam też czasu zajrzeć na bloga, ponieważ pisałam pracę na muzykę o tradycjach mojej rodziny i trochę mi to zajęło. Chciałabym bardzo podziękować za te 3 komentarze pod postem o 1 maja. Mam nadzieję, że niedługo zamiast trzech czy jednego komentarza będzie 7 czy nawet 10. Staram się pisać posty regularnie. Dobra przejdźmy do tematu, bo nie będzie on za bardzo tematyczny. Trochę się rozpisałam.
Lucy.
Najbardziej znana blogerka i youtuberka. Ma na imię Łucja, mieszka w Norwegii i ma 14 lat.
     
Weronika Załazińska
To 18-letnia dziewczyna, która zajmuje się blogowaniem.Po jej filmikach widać, że jest osobą pozytywną.     
To na dziś już chyba tyle. Nic innego mi do głowy nie wpada.
Na koniec serdecznie Was pozdrawiam i zapraszam do komentowania.
PA:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz