piątek, 9 maja 2014

Wakacje coraz bliżej.......

Hejka!
Przepraszam,że tak długo się do Was nie odzywałam,ale miałam dużo pracy i nauki, bo chcę popoprawiać swoje oceny z kilku przedmiotów,ale mniejsza z tym. Przechodzimy do tematu. Jak zauważyliście wakacje już się zbliżają. U mnie w szkole do 23 maja trzeba wystawić oceny ołówkiem. 30 maja mamy wycieczkę do Olecka na basen. do Stańczyków i Gołdapi.Wiecie co? pisałam pracę literacką z polskiego na temat mojego bohatera i ta praca poszła do Białegostoku. U nas w szkole zawiesili nam szczęśliwy numerek, bo oceny. Dobra nie dokończyła na temat tej pracy. Poszła ona do Białegostoku z kilkoma innymi pracami z mojej klasy. Długo nie było odpowiedzi, ale dziś przyszła. Z naszej klasy wyróżnienie zdobył chłopak. Ja i jeszcze inne dziewczyny nic nie wygrałyśmy i trochę przykro mi z tego powodu..... ,ale nie wolno się poddawać trzeba walczyć o swoje. Teraz wezmę udział w kolejnym konkursie literackim i kto wie może coś zdobędę chociaż jakieś wyróżnienie.
Dobra kończę i uciekam
papatki:) 

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń