niedziela, 15 czerwca 2014

Piątek - 13- nastego.

Hej!
Nie będę mówić, że  zaniedbałam bloga, bo sami to widzicie. Nie pisałam postów, bo po prostu nie miałam pomysłu. Już kilka dni chodzę z Kingą na spacery i jest bardzo przyjemnie. Do tego jeszcze moja starsza siostra leży w szpitalu. Jutro nasza pani wychowawczyni skróciła nam lekcje, bo idę na 9.50, a wracam 13.30, a nie jak zawsze 15.20. Powód tych 2 odwołanych lekcji jest taki, że w czwartek poszliśmy całą klasą do Izby Historycznej i tam dwie godziny opisywaliśmy eksponaty muzealne. W szkole nic ciekawego. Prawie wszystkie oceny powystawiane, a ja i tak dowiedziałam się ,że nie będę miała paska. Tak jest w każdym roku. Na początku mówię, będę więcej się uczyć,co do czego uczę się tak sobie. Ostatnio z polskiego dostałam -6, więc na koniec mam 5. Dobra teraz przejdę do tematu.              
 paaaaaaaaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz