środa, 4 czerwca 2014

Wycieczka

Tak, tak wiem długo nie dodawałam postów, a gdy już chciałam to miałam inne ważniejsze zajęcia niż pisanie postów. Dzisiejszy post to wycieczka, którą odbyłam razem z moją klasą 30 maja. Była to wycieczka do Stańczyków na jakieś duże mosty, Gołdapi do jakiegoś parku i Olecka na basen. Wyruszyliśmy o 8, a wróciliśmy o 17. Później w Olecku poszliśmy na półgodzinny spacer i w dodatku zaszliśmy do kebabów. Całą drogę siedziałam z Kingą. Tak  na początku myślałam, że na  tę wycieczkę nie pojadę, ale pojechałam i przyznaję warto było. Na basenie w Olecku ja oczywiście nie umiem pływać  nie wchodziłam do jakiś głębokich wód, żeby tak jak w tamtym roku , też byliśmy na basenie się nie topić.  Dobra teraz dodam kilka zdjęć z wycieczki.   
     
              
             


              

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz