sobota, 30 sierpnia 2014

Szkoła ?!!

Hej!!!
Nie proszę tylko nie te okrutne słowo "szkoła". To już za 1 dzień. A propos szkoły macie już do niej wszystko? Ja mam 13 zeszytów. Mam też nowy plecak i piórnik.  Zastanawiałam się nad plecakiem, jaki kupić i zdecydowałam kupić czarno różowy w Ełku w H&M. Jak ostatnio byłam wczoraj w Galerii "Brama Mazur" kupiłam też adidasy, ale ich zdjęcia akurat nie mam. Dziś pożegnałam się z koleżankami z Niemiec, z którymi naprawdę ciekawie i miło spędzałam czas. I teraz tak sobie siedzę i nie wiem, co napisać, żeby ten post był dłuższy, więc zrobię mały TAG.
1. w-f vs. muzyka?
Muzyka.
2. O której wychodzisz do szkoły?
Nie wiem czemu akurat 7.25
3.Malujesz się do szkoły?
Nie
4. Wolałabyś mieć na 8.00 czy 9.00 do szkoły?
Na 8.00, żeby wcześnie skończyć.
5.Religia vs. polski?
Religia.
Teraz dodam parę zdjęć.






papa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz